hylkjeynaustralie.reismee.nl

Plannen meitsiee...!

Heeeey iederien!

Super leuk dat jim 't aljer leze haha, wie suver wat verbaasd. Is echt leuk om reacties te krijen fanut myn 'oost, west, thus bestt!'

Laughing


Sol even fjidder vertelle (a). Wie dus yn Sydney, der bin ik 3 nachten bleunt, bietsie op stap en oerdeis Sydney yn. Hele drokke sted, mei hele hege gebouwen ensa, bin ik echt net went dus wol mooi om 's mei te meitsien. Ik der mei myn wyte benen troch de sted rinne, war een bietsie lake jerde ik soms, mar he flink trochsetten foen ik self en dat het syn effect een heeeel lyts bietsiehan haha.
Cool


Nei Sydney nei Coffs Harbour west (miskien nog nei een plakje tuskentroch mar ik herinner 't my net sa goed meer) en der op een camping sitten sa as sommigen wol lezen he. Wien vet leuke Australische minsken nest us yn een camper die fut mei us praten gongen, mei bern die sukerspinnen far us makken en der he we de hele joen dus sitten te wyn drinken, mei de buurman die echt HEEL Australisch wie en mie fanalles oer wiet vrege omdat ik ut Nederlan kwam en toen sjen lietdat 'r een waterpijpmakke hie fan een ald fleske,.. Hij wenne mei syn bern op de camping yn een lyts caravantsje yn de hoek, heel apart haha. Se he us wat ynburgere en midden yn de nacht nog troch dat plak roent, super mooi, wie echt gezellig.

De deis ernei nei een plak west wer ik de namme net meer fan wit, mar wie een afgelegen hosteltje. Ik he derhinne rieden, want ik war heeeeelemaal gek fan myn Deense reisgenoot. Wie echt net best hoe die ried, we he sa'n 4 keer hast een ongeluk hant omdat hij gewoan yn sliep foel, saaaa raar. En dan ik gille dus, at hij rucht op een auto far us auried, fol gas, of de berm heal ynried, en dan sei der dat ik net sa skreeuwe moest &dat 'r gewoan even net oplette. Dustoen war ikheel erg boas(jim witte vast net wat ik bedoel....:P) en toen tocht ik no sok 't 'm es even vertelle dat 'r 'a very bad driver' wie en dat ik 't letste ein riede woe want ik woe net dea. En fanau toen he we nog meer lilk dient en nog minder tsjin elkoar seint, dus 't war net sa gezellig derfan hehe. En toen he ik mar besluten far myself te reizigjen, dan mar een bietsie enger.

Dus yn 't hostel een pear vet aardige famkes ut Taiwan tsjinkommen en mei hun alles regele. De deis ernei mei de bus nei Surfers Paradise gongen (sol mar net vertelle hoe die busreis gong, want 't is te lullig) en der mei een jonge ut Dutslan praten en mei myn keamergenoatsie ut Ierlan, heel leuk oant wyn drinken west op 't stran joens haha en ien kear werom roen ik 's nachts nog wat op 't balkon van us hostel en toen kwam ik wat lui tsjin ut Sweden en toen bin ik mar pizza iten gient mei hun en toen wer nei 't stran west, vettt mooi midden yn de nacht! En nog steeds heel warm en een soad minsken, heel fjemd!

No sit ik dus yn Brisbane, wer een grutte sted (bin 't even oant besichtigien west mei Ruth (fan Surfers Paradise) en Amelie, die we op 't station tsjin kwammen) mar fient no wol wer genoch jirre. Bliuw jir nog twa nachten en dan mei een jonge ut Dutslan yn de bus nei Noosa en Fraser Island, skient heel mooi te wezen dus sju 'r nei ut! Dernei mut ik wat wachte en dan wer nei Brisbane ofsa, mei een famke ut Frankrijk meete want we gean miskien mei syn twaan of 4en een auto keepien en dan richting Adelaide en de oost of westkust augean, vettt leuk.

Myn jild far internet is alwer op en ik sol even wat drinke mei een pear Koreaanse lui en die jonge ut Dutslan, die jir fjidderop ik yn een hostel sitte!

Foto's komme sa snel os ik ken en hopelijk komme der mooiere verhalen en foto's bij haha.

Groetsies der!!!

Reacties

Reacties

Angela

hee hylkje!

Wot een heerlijk verhaal, goh ik wol ek wer nei ut butenlan! bin jaloers op dei!

Fien ut fijn dost ut sa mooi hest dear en dost wot minsken oent moest. en ek ollegjear minsken ut een oer lan dos wol grappig.

Maar bist ol lekker brun? en wot lekkere temperaturen dear?

Nou nog volle plezier dear en geniet der fan!

dikke tut angela

Anna

Hee hylkje!
Bist er krek een wieke en hest al heeel wat beleefd he!! Eerst de hinnereis, moest wol leitsje toen ik it lesde, mar sa grappig ist natuurlijk net..
Leuk siz, al die verskillende minsken die der ontmoetst! We jere wol wer us even, en ik sol die zeker volge!
Geniet ervan! Tuutxx

Ymkje

Hahahahahaha!!
Leuk verhaal man!
Tut fan Ymkje

Sandra

Hee die Pepstra! Mooi ferhaal...
Do hest ut stjoer self ol wer ien hânnen! ( ik ol ist net fan de Corsa..) :D
Een rotonde nimme se linksom en net sa hurd fleane, straks een bekeuring ;)
Dikke tút en ik sjuch ut nei foto's :)

Esther

Wer genoten van dyn verhaal en loed op lake omdast boas dynt hest...en ik dan een lytse ym foar mij sjoch!!

Dikke tút

Tjitske

Hahah krek wer sa'n verhaal voor dy :P
Bin blij dast het der sa nei dyn zin hest en dast ol ollejer contacten hest!!

Dikketut!

Tjitske

Haha krek wer sa'n verhaal voor dy! :P
Bin blij dast het der sa nei dyn zin hest en dast der goed en leuk contact hest mei oaren!! :D

Dikketut!

Tjitske

Sorry 2 keer (A)

Dhana

Dat verhaal van dat autorijden! Niet normaal :D. De rest ook niet! Wat klinkt het allemaal fantastisch! Ben heel benieuwd naar de foto's.
Krijg helemaal de reiskriebels van je verhalen.

Lekker blijven genieten daar! Liefs! XX

Sygrid

aaah wat leuk allejir! Bin ek vet benijd nei de fotoo's! veeel plezieer maar dat komt allejir wol goed sa te lezen! dikke tut syg!

Anne

aaaah wat skriuwsto leuk! :D Sa te lezen makkest ik allejer vet leuke dingen mei! Ik bin dus ik vet benijd nei de fotos haha!

Nouuu ik volgje dy wol werrr!

xx

Hylkje

He pepper! Ik laitsje mie rot om dien ferhaal mei 'de Deen'. Wat een heale soal. Fien die echt stoer mei al dien contacten die ast op dochst. T scenario dast do 6 moanne ferdekt opstelt ien een hotelkjimerke sist gjit net op hahahah. Dikke tut!!! Hylkje

Alie

Pr8ig Hylkje! Kin net oars seze leave pop leef dien leven!

x Alie

Nadia

Hee Hylkje,

Super om te lezen dat je zoveel mee maakt.! Wel lastig om het Fries te lezen maar t gaat me tot nu toe goed af. Haha
Wat zal jij genieten van alles om je heen.!
Kijk uit naar de foto's en naar nog veel meer verhalen.!

Meid, live the dat and enjoy.!

Liefs Nadia

Annabel

Hey,
Goeiedei bakt ei,

Wat leuk dat je daar zo snel contacten maakt met anderen en dat ze je ook overal mee op weg helpen, daar kan Nederland nog een voorbeeld aan nemen. Hier willen andere mensen amper iets voor je doen, sta je met pech langs de snelweg vergeet het maar dat iemand voor je stopt. En zo op de foto's te zien is het daar ook lekker weer. Heerlijk. Je big bag staat je goed hoor whaha.

Tot snel. Leafs Aaaaaaaa

Sara

Heey Hylkje,

Wat een leuk verhaal ik sjug ut ol bijne voor mij :D soe der nou ek wol wolle weze :D bin nog wol beneid nog ut verhaal van die busreis:P haha nou pop we jere snel wer fan dei!!

Tut en knuffel sara

Reina

Hey!

Wat leuk om dyn ferhalen sa te lezen... Machtig!!
Kin 't my helemaal foarstelle... Bin toch echt wol wat jaloers, ondanks dat wy der al 2x west binne...
Benijd nei wer een nij ferhaal, en nog mear foto's!!

Geniet fan dyn reis!
XX

Marrit

Heeey poppie! Wat een super leuke verhaaltsjes. Heel erg leuk om te lezen. &die foto's binne ek vet leuk om te sjen. Gelokkig hest dien koffer alwer werom! Folle plezier &ik bin beneid nei dien folgende verhaaltsje!

Dikke tút xxx

hunk

hej vriendinnetje;)

machtig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en de wijntjes smaken wel goed zo te lezen ben benieuwd naar je volgende verhaal echt heel leuk.

dikke tuut je mattie

stienstra

hee B mooie verhaalties
beleefst wol een soot za te jerren
en ik mooi dast wat tjile reis gennoten hest mooi man
xx gerrit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!